Συχνές Ερωτήσεις
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο προϊόν που δεν ζήτησα;
Σε περίπτωση που από λάθος έχετε παραλάβει κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Τηλέφωνο: 2310 280156
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Αναλαμβάνουμε 100% την ευθύνη μας για όλα τα προϊόντα που έχουμε στείλει. Αν το προϊόν που λάβατε θεωρείτε ότι έχει κάποιο ελάττωμα τότε καλέστε άμεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Τηλέφωνο: 2310 280156
Υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής από φυσικό κατάστημα;
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φυσικό μας κατάστημα στην οδό Δημητρίου Γούναρη 20 , Θεσσαλονίκη (Πλατεία Ναυαρίνου )με την προϋπόθεση να έχετε αποπληρώσει ηλεκτρονικά την παραγγελία σας μέσω κάρτας. Μόλις είναι έτοιμη η παραγγελία σας θα σας καλέσουμε ώστε να περάσετε να την παραλάβετε.
Οι τιμές στο online κατάστημα είναι ίδιες με αυτές στο φυσικό κατάστημα Underground Shop;
Ναι εκτός συγκεκριμένων προσφορών που γίνονται ανά περιόδους αποκλειστικά για ηλεκτρονικές αγορές. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τιμή μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Τηλέφωνο: 2310 280156